.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصوبات سفرهای استانی، اصلي ترين دغدغه مديران

استاندار مازندران با اشاره به تلاش هاي دولت به منظور توسعه مناطق مختلف کشور گفت: اصلي ترين دغدغه مديران و مسئولان استاني بايد پيگيري مصوبات سفرها رييس جمهوري و هيأت دولت باشد.

به گزارش ايرنا، مهندس "سيد علي اکبر طاهايي" در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان در ساري افزود: بخش عمراني مصوبات سفر هيات دولت ويژه آموزش و پرورش بايد سريعتر از طريق معاونت عمراني استانداري پيگيري شده و به نتيجه نهايي برسد.

وي که در جمع مديران امور مشارکت هاي مردمي و توسعه مدارس غير انتفاعي، کارشناسي و دبيرخانه شوراي آموزش و پرورش مازندران سخن مي گفت، تصريح کرد: وقتي دانش آموزان ببينند امکانات و تجهيزات از قبيل ابزارهاي آموزشي و ورزشي در مدارس مهيا است، قطعاً حاضر نيستند مدرسه را عجولانه براي رفتن به منازل ترک کنند که اين امر، يک فضاي نشاط آوري را در مدارس ايجاد مي کند.

استاندار مازندران با بيان اينکه مدارس مکاني مقدس براي تعليم و تربيت و فراگيري علم و دانش است، اظهار داشت: فضاي مدارس بايد آنقدر دلپذير و نشاط آور باشد تا دانش آموزان را براي فراگيري علم و دانش بيشتر جذب نمايد.

وي ادامه داد: دانش آموزاني که در مقاطع مختلف تحصيلي دانش بيشتري کسب نمايند، قطعاً مي توانند آموخته هاي خود را در مراکز آموزش عالي انتقال دهند.

نماينده عالي دولت در استان مازندران با اشاره به عزم وزارت آموزش و پرورش در ساخت سالن هاي ورزشي چند منظوره در مدارس سراسر کشور، گفت: وزير آموزش و پرورش در نشست اخير استانداران در تهران، بر لزوم توسعه سالن هاي ورزشي چند منظوره در مدارس تاکيد کرد.

طاهايي در بخش ديگري از سخنانش، با اشاره به اعزام کاروان هاي دانش آموزي در قالب راهيان نور به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: براي زنده نگه داشتن حماسه هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اعزام کاروانهاي دانش آموزي راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب و غرب کشور بايستي بصورت جدي پيگيري و دنبال شود .

وي اضافه کرد: امروز نسل جديد بويژه دانش آموزان از رشادت ها، جانفشاني ها و حماسه آفريني هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بي اطلاع هستند و ما وظيفه داريم اين ارزش ها را به آنها انتقال دهيم.

در ادامه اين مراسم، رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران در سخناني گفت: در سال تحصيلي جاري، 521 هزار و 509 نفر از دانش آموزان در مقاطع پيش دبستاني، راهنمايي، متوسطه، فني و حرفه اي و پيش دانشگاهي در پنج هزار و 894 مدرسه در 32 شهرستان و منطقه مازندران مشغول به تحصيل مي باشند.

"عبدالوحيد فياضي" افزود: اين افراد زير نظر 39 هزار و 482 نفر معلم رسمي و حق التدريس به تعليم و تربيت و فراگيري دانش مشغول هستند.

وي اظهار داشت: از زمان پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي تاکنون، بيش از 10 هزار نفر از معلمين و کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان بازنشسته شده اند و از خدمات و زحمات همه اين عزيران به نوعي تجليل و تقدير بعمل آمد.

رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران در خصوص مصوبات سفر هيات دولت به استان بيان داشت: در حوزه هاي آموزشي، پرورشي، اداري و مالي، رفاهي و خدماتي و پژوهشي جمعاً 46 مصوبه داشتيم که 76 درصد اين مصوبات اجرايي شده است.

وي در خاتمه يادآور شد: سازماندهي منابع آمارگيري در درون تشکيلات آموزش و پرورش، برآورد شاخص هاي بهره وري، نظام مند کردن بودجه و طرح فرهنگ بومي سازي از عناوين مهم برنامه هاي پنج ساله آتي سازمان آموزش و پرورش استان مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.